Frederikkes weblog

Wednesday, April 25, 2007

min lille historie fra jylland

En morgen da jeg står op skal vi ud at køre langt. For vi skal nemlig til jyllan.
For at kigge på sommerhuse min mor og far gik hver dag ind der vor man kan se sommerhuse. Nu blev det tid til at køre vi sad i bilen spurgte hvornår er vi der rart og sagt min lillebror gjorde han hedder benjamin og er rigtig tarvlig nogen gange kun for han er jo også rigtig sød. nu skulle vi holde pause så gik vi over og købte noget af drikke og lidt slik vi kunne spise rasten af vejen der over. Endlig var vi der og mig og benjamin pakket ud med det samme for vi havde andre ting at tage os af nu blev det aften og mormor og morfar kom de havde over mange ting med nu skulle mig og benjamin i seng og sove for det var rigtig sent om aftenen. Så er det mogen og der er mange ting at tage os af men benjamin ville ikke i bad så mor logget ham til det men han blev bare sur og sagde jeg gider ikke i bad sagde han hele tiden det var ikke sjovt at høre på men tiden gik stærkt og nu skal vi ud at købe ind sagde mormor til mig så gik vi ud at købte det vi skulle have. Så er det tid til at lave mad sagde min mormor så gik jeg straks ud i køknet og sagde hvad skal jeg gøre du kan dække bor ej… det er så kedeligt for det gør jeg næsten hver dag bare der hjemme du kan også vaske op ja det er sjovt for mig i hver fald for det gør jeg ikke sirlig tit men så går du bare i gang med det så laver jeg bare maden okay sagde jeg så og gik i gang med at vaske op så siger jeg lidt efter så er jeg færdig så råber mormor så er der mad til dem der vil have noget så siger jeg det vil jeg gerne. Så blev der spist en masse mad for det var nemlig det vi skulle have. Så da vi var færdig med at spise sagde min mor at vi skulle gå ind og lege på vores værelse okay sagde vi begge to så blev klokken så meget at der kom forbrydelsen også skulle alle selvfølig se det men børnene modte ikke se det for det var meget uhyggeligt Slut

0 Comments:

Post a Comment

<< Home