Frederikkes weblog

Friday, January 12, 2007

Min juleferie

Det statede med at gæsterne kom klokken 5. så sad vi og snarkede om hvad for nogen sange vi skulle synge når vi skulle danse om juletræet så var maden hved at være færdig så spiste vi da børnene var færdige gik vi ned på benjamins værelse så var der risallamang men det kan jeg ikke lide så jeg smagte ikke men jeg rodet rundt i maden men jeg fik ikke mandlen det gjor min far det var en god gave han fik han fik nemlig en have nisse og to posser slik bagefter dansede vi om juletræet. bagefter pakkede vi gaver op og jeg fik et pengeskab,nederdel med kroner,søndagstøj,armbåndsur,hættetrøje,singstar,3 par strympebukser, og så vider så sat min mor slik på boret men vi blev hved med at pakke gaver op til sist da der ikke var flere gaver snarkede vi igen mig og benja min legede med vores pengeskabe men lige pluslig faldt benjamin i søvn jeg blev også træt men jeg ville ikke i seng jeg ville have mer slik så gik jeg over i sofanen da jeg havde ligget lidt så faldt jeg i søvn det var den juleaften

0 Comments:

Post a Comment

<< Home